ΑΘΗΝΑ: Σισίνη 18 & Ηριδανού Τ.Κ. 115 28 | Τ.: 210 7264700 F.: 210 7293631 (κεντρικό κτήριο), Ορμινίου 38 Τ.Κ. 115 28

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Τσιμισκή 43 Τ.Κ. 546 23 | Τ.: 2310 278271 (κεντρικό κτήριο), Βασ. Ηρακλείου 40 Τ.Κ. 546 23 (φυσικοθεραπευτήριο) Τ: 2310 278249

ΕΔΟΕΑΠ: Διεύρυνση υπηρεσιών και συνεχής προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων τη χρονιά που πέρασε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΔΟΕΑΠ: Διεύρυνση υπηρεσιών και συνεχής προσπάθεια
επίλυσης προβλημάτων τη χρονιά που πέρασε

 

Διεύρυνση των υπηρεσιών -λόγω και της πανδημίας- με συνεχή αναβάθμιση και καταγραφή των προβλημάτων, με συνεχείς προσπάθειες επίλυσής τους, αποτυπώνουν τα ετήσια στοιχεία του ΕΔΟΕΑΠ για το 2021. Στόχος η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων-εργαζομένων στα ΜΜΕ σε όλη τη χώρα.

Ο Οργανισμός, μεταξύ άλλων, προέβη σε:

  • Σύνταξη και έγκριση νέου Κανονισμού Υγείας
  • Σύνταξη αναλογιστικής μελέτης
  • Ολοκλήρωση εφαρμογής υπολογισμού των συντάξεων (γήρατος), για χρόνο ασφάλισης από 1/7/2018 και του εφάπαξ, για χρόνο ασφάλισης από 1/12/2017, με το σύστημα νοητής κεφαλαιοποίησης (NDC)
  • Ολοκλήρωση διαγωνισμού για τη μελέτη αξιολόγησης των πληροφοριακών συστημάτων του Οργανισμού και σύνταξη σχετικής διακήρυξης Προμήθειας Λογισμικού-Υποδομών και Υπηρεσιών
  • Ανανέωση του δικτυακού τόπου edoeap.gr, παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τις παροχές του ΕΔΟΕΑΠ, και άμεση πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους εν ενεργεία, τους συνταξιούχους ασφαλισμένους και τους εργοδότες
  • Σύναψη επιπλέον συμβάσεων με ιδιωτικά θεραπευτήρια τόσο στην Αττική (Υγεία, Μητέρα, Λητώ, Ρέα) όσο και στην περιφέρεια (Creta Interclinic, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Χανίων και Θήλεος Υγεία στα Γιαννιτσά).
  • Πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου «Στηρίζουμε την Ενημέρωση» έναντι της covid-19, με την κάλυψη έως και δύο rapid tests εβδομαδιαίως στους εργαζομένους στα ΜΜΕ. Rapid tests διενεργούνται και στους ασφαλισμένους που προσέρχονται για εξετάσεις στις εγκαταστάσεις του ΕΔΟΕΑΠ
  • Δημιουργία Γραφείου Ποιότητας και Κανονιστικής Συμμόρφωσης για την επικοινωνία των ασφαλισμένων και τη διαχείριση των παραπόνων τους
  • Διενέργεια ερευνών ικανοποίησης ασφαλισμένων από την τηλεφωνική επικοινωνία.

Ενδεικτικά ανά Τομέα, η Ασφάλιση προχώρησε το 2021 στην απονομή 221 νέων επικουρικών συντάξεων (από 193 το 2020), η Εξυπηρέτηση Ασφαλισμένων  κλήθηκε να διαχειριστεί 23.211 τηλεφωνικές κλήσεις (από 15.000 το 2020) και αντιστοίχως 101.143 το τηλεφωνικό κέντρο (από 95.000 το 2020), το τμήμα Προμηθειών διενήργησε 23 διαγωνισμούς (από 10 το 2020), το Λογιστήριο προέβη στην παρακολούθηση και πληρωμή των συμβεβλημένων ιατρών, νοσοκομείων και φαρμακευτικών συλλόγων, η Πληροφορική διαχειρίστηκε 128.524 παραπεμπτικά της ΗΔΙΚΑ (από 103.150 το 2020). Το τμήμα Υγείας-Περίθαλψης διαχειρίστηκε 911 συμβεβλημένους ιατρούς και οδοντιάτρους (από 726 το 2020) και 34.808  αιτήματα ασφαλισμένων για δαπάνες υγείας (από 26.165 το 2020). Εντός ΕΔΟΕΑΠ (Αθήνα) η νοσηλευτική υπηρεσία ήλεγξε (θερμομέτρηση-πιστοποιητικά) 74.279 ασφαλισμένους (από 35.132 το 2020), το μικροβιολογικό εργαστήριο προέβη σε 14.897 εξετάσεις (από 12.228 το 2020), σε μόλις έξι μήνες έγιναν 564 μαστογραφίες και εξετάσθηκαν από τους ιατρούς 85.830 ασφαλισμένοι (από 77.680 το 2020). Επίσης, στο φυσικοθεραπευτήριο έγιναν 4.887 συνεδρίες (από 3.471 το 2020) και στο γυμναστήριο 2.235 (από 801 το 2020). Παράλληλα, στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού στη Θεσσαλονίκη εκκαθαρίστηκαν συνολικά 9.247 δαπάνες ασφαλισμένων, ενώ οι ιατροί πραγματοποίησαν  16.775 επισκέψεις (συνταγογράφηση, εξέταση, έλεγχος δαπανών κ.ά.) και η οδοντίατρος 3.113 ραντεβού.

Σημειωτέον, το 2021 για -πρώτη φορά στην ιστορία του Οργανισμού- διενεργήθηκε διαδικτυακά η ετήσια Γενική Συνέλευση και διεξήχθησαν και με ηλεκτρονικό τρόπο οι αρχαιρεσίες για το νέο ΔΣ και την Εξελεγκτική Επιτροπή.