Θέμα 1ο: Επικύρωση Πρακτικών (Υπεύθυνοι: Γεν. Γραμματέας, Γεν. Διευθυντής)
Θέμα 2ο : Θέματα Εσόδων (Εισηγητής: Γεν. Διευθυντής , Διευθύντρια Διοικητικών Υπηρεσιών & Τομεάρχης Οικονομικών & Εσόδων Υπεύθυνος: Τομεάρχης Οικονομικών & Εσόδων)
2.1 Καταλογισμοί οφειλών – Πράξεις Βεβαίωσης Οφειλών από ασφαλιστικές εισφορές εργατικές-εργοδοτικές, από εργοδοτικές εισφορές 2% επί του ετήσιου κύκλου εργασιών καθώς και λοιπές επιβαρύνσεις εταιρειών (συν.1 αριθ. πρωτ.1227/07-10-2025)
Θέμα 3ο: Θέματα Ασφάλισης (Εισηγητής: Γεν. Διευθυντής, Διευθύντρια Διοικητικών Υπηρεσιών & Τομεάρχης Ασφάλισης Υπεύθυνος: Τομεάρχης Ασφάλισης)
3.1 Απονομή επικουρικής σύνταξης (συν.2 αριθ. πρωτ.1240/07-10-2025)
3.2 Απονομή μειωμένης επικουρικής σύνταξης (συν.3 αριθ. πρωτ.1237/07-10-2025)
3.3 Ανακαθορισμός ποσού επικουρικής σύνταξης λόγω τροποποίησης απόφασης κύριου φορέα και οριστικοποίηση επικουρικής σύνταξης λόγω αναπηρίας (συν.4 αριθ. πρωτ.1238/07-10-2025)
3.4 Απονομή εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης (συν. αριθ.5 πρωτ.1239/07-10-2025)
3.5 Απονομή εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης με διαδοχική ασφάλιση (συν.6 αριθ. πρωτ.1246/07-10-2025)
3.6 Απονομή προσωρινής επικουρικής σύνταξης (συν.7 αριθ. πρωτ.1247/07-10-2025)
3.7 Απονομή μειωμένης προσωρινής επικουρικής σύνταξης (συν.8 αριθ. πρωτ.1248/07-10-2025)
3.8 Απόδοση τμήματος επικούρησης για συνταξιοδότηση από τον e-ΕΦΚΑ (συν.9 αριθ. πρωτ.1241/07-10-2025)
3.9 Απονομή επικουρικής σύνταξης λόγω θανάτου (συν.10 αριθ. πρωτ.1249/07-10-2025)
3.10 Απονομή εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης λόγω θανάτου (συν.11 αριθ. πρωτ.1250/07-10-2025)
3.11 Εξέταση αιτήματος ασφαλισμένου σχετικά με την ημερομηνία αίτησης αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας (συν.12 αριθ. πρωτ.1242/07-10-2025)
3.12 Καταλογισμός οφειλής σε βάρος υπόχρεου εργοδότη και ασφαλιστική τακτοποίηση εισφορών (συν.13 αριθ. πρωτ.1251/07-10-2025)
Θέμα 4ο: Θέματα Υγείας και Περίθαλψης (Εισηγητές: Πρόεδρος ΤΥΠ και Επιτροπή ΤΥΠ, Υπεύθυνος: Τομεάρχης ΤΥΠ)
4.1 Ειδικά θέματα ΤΥΠ Αθηνών (συν.14 αριθ. πρωτ.1228/07-10-2025)
4.2 Ενημερωτικό σημείωμα σχετικά με τις περιπτώσεις αιτημάτων ασφαλισμένων που εγκρίθηκαν σύμφωνα με την ΑΔΣ 12/28-03-2025 (συν.15 αριθ. πρωτ.1229/07-10-2025)
4.3 Αιτήματα φορέων για συνεργασία με τον Οργανισμό (συν.16 αριθ. πρωτ.1230/07-10-2025)
Θέμα 5ο: Διάφορα Θέματα
5.1 Εισροές-εκροές χρηματικών διαθεσίμων από 29-09-2025 έως 03-10-2025 (συν.17 αριθ. πρωτ.1231/07-10-2025)
5.2 Εβδομαδιαία ενημέρωση Επενδυτικής Επιτροπής (συν.18 αριθ. πρωτ.1232/07-10-2025)
5.3 Ενημερωτικό Σημείωμα σχετικά με τις εγκρίσεις δαπανών – πληρωμών Σεπτεμβρίου 2025, με βάση την αριθ. 49/18-12-2019 απόφαση Δ.Σ. για την μεταβίβαση αρμοδιοτήτων (συν.19 αριθ. πρωτ.1233/07-10-2025)
5.4 Σχετικά με την επιστροφή ποσού ως αχρεωστήτως καταβληθέντος (συν.20 αριθ. πρωτ.1234/07-10-2024)
5.5 Σχετικά με ανασκόπηση Τομέων Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2025 (συν.21 αριθ. πρωτ.1254/07-10-2024)
5.6 Σχετικά με ανάγκες στελέχωσης και λειτουργίας στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού (συν.22 αριθ. πρωτ.1235/07-10-2024)
5.7 Σχετικά με την αύξηση ωρών του Φυσιάτρου του Οργανισμού (συν.23 αριθ. πρωτ.1243/01-10-2025)
5.8 Σχετικά με απάντηση σε ερωτήματα μέλους της Εξελεγκτικής Επιτροπής (Δ.Υ.)
5.9 Σχετικά με την παράθεση γεύματος στην αντιπροσωπεία της AIM (συν.24 αριθ. πρωτ.1236/07-10-2024)
5.10 Σχετικά με την πρόσληψη Φαρμακοποιού στον Οργανισμό (συν.25 αριθ. πρωτ.1244/07-10-2024)
5.11 Σχετικά με την ασφάλιση της αστικής ευθύνης των ιατρών του Οργανισμού (συν.26 αριθ. πρωτ.1252/07-10-2024)
5.12 Σχετικά με την έγκριση Κανονισμού Προμήθειων (συν.27 αριθ. πρωτ.1245/07-10-2024)
5.13 Σχετικά με διενέργεια διαγωνισμού για τη μελέτη αναβάθμισης – αντικατάστασης των συστημάτων κλιματισμού, αερισμού, εξαερισμού στο κτίριο Σισίνη 18 και στο Υποκ. Θεσσαλονίκης (συν.28 αριθ. πρωτ.1253/07-10-2024)
5.14 Πρόταση για διαμόρφωση χώρων γραφείου στο κτήριο του Οργανισμού στη Σισίνη (Δ.Υ.)
Θέμα 6ο: Θέματα-Ανακοινώσεις κ. Προέδρου